WYSYŁKA I ZWROTY

Sposoby wysyłki możliwe są następujące sposoby dostawy zamówionych produktów – do wyboru podczas składania zamówienia:

  • kurier DHL
  • paczkomat Inpost
  • odbiór osobisty w punkcie odbioru w Warszawie ul. Roty 62

Koszt wysyłki

Koszt wysyłki zależy od wybranego podczas składania zamówienia typu dostawy, opłaty za części wraz z transportem pobieramy z góry.

Dostępne formy wysyłki:

Przesyłka kurierska DHL- dostawa na kolejny dzień roboczy- 20 PLN brutto
Paczkomat InPost- odbiór w wybranym punkcie- 15 PLN brutto
Odbiór osobisty- Warszawa Rembertów ul. Roty 62- 0 PLN

Zamówienia powyżej 500zł brutto – 0 PLN

Zwroty

ISM Serwis przyjmie z powrotem każdą sprzedaną przez siebie część, zwróconą w terminie 14 dni od daty sprzedaży w bez żadnych dodatkowych kosztów oprócz kosztów przesyłki do klienta a także zwrotnej, które poniesie nabywca. Zwracany towar musi być nieuszkodzony, nadający się do ponownej odsprzedaży w oryginalnym opakowaniu i z dowodem zakupu.
Mimo zachowania należytej staranności w ofercie ISM Serwis mogą wystąpić błędy, które nie mogą być podstawą roszczeń wobec sprzedawcy. W razie wątpliwości dotyczących oferty należy kontaktować się ze sprzedawcą, drogą telefoniczną lub e-mailową.
Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem, chyba, że po rozmowie z konsultantem ustalono inaczej.
Przelew za zwrócony towar nastąpi po odesłaniu przez klienta podpisanej faktury korygującej.

Uwagi

Powyższa tabela opłat dotyczy tylko przesyłek wysyłanych na terenie Polski.

Istnieje możliwość wysłania towaru za granicę. W takim przypadku koszt wysyłki będzie kalkulowany indywidualnie.

Wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone.

Odbiorca zobowiązany jest do sprawdzenia zawartości przesyłki i jej stanu w obecności kuriera.

W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki, bądź zastrzeżeń co do kompletności przesyłki, zamawiający powinien sporządzić z kurierem stosowny protokół szkody. Po otrzymaniu przez nas przesyłki wraz z protokołem szkody rozpoczniemy procedurę reklamacyjną.

W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki, bądź zastrzeżeń co do kompletacji po odjeździe kuriera, zamawiający ma prawo zgłoszenia reklamacji bezpośrednio do firmy kurierskiej.

W przypadku niepodjęcia przesyłki od kuriera zamawiający zobowiązany jest do pokrycia kosztów wysyłki.

Na koszty wysyłki składa się:

  • poniesiony koszt transportu określony w zamówieniu
  • poniesiony koszt zwrotu niepodjętej w terminie przesyłki do nadawcy

" was added to wishlist

YouTube