REGULAMIN DZIAŁANIA WITRYNY WRAZ ZE SKLEPEM ISMSERWIS.PL
Postanowienia ogólne
Strona ismserwis.pl obsługiwana jest przez firmę:
INDYWIDUALNY SERWIS MOTOCYKLI TOMASZ JAGIEŁŁO
Ul. CZERWONYCH BERETÓW 2/15
00-910 WARSZAWA
NIP: 952 188 21 02
zwaną dalej ISM SERWIS
Warunki dokonywania zamówień
ISM SERWIS prowadzi sprzedaż produktów za pomocą sklepu internetowego oraz elektronicznych katalogów części dostępnych na witrynach internetowych pod adresami: http://ismserwis.pl, http://czesciaprilia.pl | https://czescikymco.pl | https://czescikymco.pl, https://czescipeugeot.sklep.pl/ i https://czescipiaggio.pl.
Oferta i realizacja zamówień
W każdej paczce z zamówieniem wysyłany jest dokument poświadczający zakup (formularz zamówienia, paragon, lub na życzenie klienta faktura).
Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zamówień jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówień zawartego na w/w stronach, dokonania płatności oraz określenie sposobu przesłania wybranego produktu bądź produktów.
Wszystkie ceny podawane na stronach czesciaprilia.pl | czescikymco.pl | czescipiaggio.pl | czescipeugeot.sklep.pl są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. ( kwoty brutto )
Ceny zawarte w elektronicznych katalogach części , mogą się różnić od cen sprzedaży. Wynika to z wahań kursu walut oraz innych zmiennych. Każdy klient otrzyma potwierdzenie zamówienia, zawierające aktualne ceny sprzedaży.
Reklamacje i gwarancje
Zamawiający ma prawo, żądać doprowadzenia reklamowanego produktu (-ów) do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę. Jeżeli ISM SERWIS nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
Wszystkie reklamacje należy kierować na adres:
INDYWIDUALNY SERWIS MOTOCYKLI TOMASZ JAGIEŁŁO
ul. ROTY 62
04-420 WARSZAWA
Nie odbieramy paczek za pobraniem.
Zakupiony produkt należy reklamować wraz z dowodem zakupu (paragon/faktura) z kartą gwarancyjną (jeżeli takową posiadał), oraz wypełnionym FORMULARZEM REKLAMACYJNYM (do pobrania stąd) , lub z własnym oświadczeniem zwrotu zawierającym następujące dane:
imię i nazwisko
adres
listę reklamowanych produktów
datę zwrotu reklamacji
podpis klienta
Koszt przesyłki reklamacji ponosi zwracający.
Indywidualny Serwis Motocykli rozpatrzy wniesioną reklamację, w okresie 14 dni od daty otrzymania reklamowanej części.
Zwroty
ISM Serwis przyjmie z powrotem każdą sprzedaną przez siebie część, zwróconą w terminie 14 dni od daty sprzedaży w bez żadnych dodatkowych kosztów oprócz kosztów przesyłki do klienta a także zwrotnej, które poniesie nabywca. Zwracany towar musi być nieuszkodzony, nadający się do ponownej odsprzedaży w oryginalnym opakowaniu i z dowodem zakupu.
Mimo zachowania należytej staranności w ofercie ISM Serwis mogą wystąpić błędy, które nie mogą być podstawą roszczeń wobec sprzedawcy. W razie wątpliwości dotyczących oferty należy kontaktować się ze sprzedawcą, drogą telefoniczną lub e-mailową.
Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem, chyba, że po rozmowie z konsultantem ustalono inaczej.
Przelew za zwrócony towar nastąpi po odesłaniu przez klienta podpisanej faktury korygującej.